Filmul preferat: viata

Invita un prieten:   Mail YM
E-mail moderator:  Mail

Filmul preferat: viata Coloane de mașini. Oameni înghesuiți în stații, oameni înghesuiți în autobuze, oameni înghesuiți pe trotuar, în școli, magazine.. (chiar și în cimitir!) alergând dintr-o parte în alta. Iar eu stăteam și mă uitam la ei, zâmbind în sinea mea. Pentru încă două săptămâni, nu sunt parte a acestui vacarm.

Și până la urmă... doar atât să fie viața? O mutare a lucrurilor dintr-o parte în alta? O derulare nesfârșită de nervi, secunde, sentimente, emoții? Un du-te-vino fără nicio direcție? Dacă ar fi așa.. m-aș arunca de pe primul pod. De ce ne doare atât de mult când pierdem pe cineva drag sau când nu ni se împlinesc anumite așteptări.. dacă acestea vor muri o dată cu noi? De ce să ne mai îngrijim de viața noastră.. dacă oricum se va termina în curând? Și de ce să ne facem griji pentru urmașii noștri, să construim o lume mai bună pentru ei.. dacă oricum și ei mor și nimic nu are nici un rost?

De ce să îți storci tinerețea învățând pentru facultate? De ce să lucrezi, să te căsătorești, să ai copii și prieteni dacă oricum nimic nu are rost? Și de ce lumea se agită așa tare? Fraților, calmați-vă! Voi spuneți că nu există Dumnezeu și nu există viață după moarte! De ce mai trăiți?

Eu cred (pentru că Dumnezeu spune asta) că există viață după moarte. Și ceea ce sunt și ceea ce fac nu este chiar în zadar. Și mai cred că „viața veșnică este aceasta: să Te cunoască pe Tine, singurul Dumnezeu adevărat, și pe Isus Hristos, pe care L-ai trimis Tu” (Ioan 17:3). Și mai cred că cine suntem contează mai mult decât ceea ce facem. Contează mai mult ceea ce adunăm în noi, contează mai mult cât îl iubim pe Dumnezeu, cât Îl cunoaștem, cât Îl ascultăm și cât de mult semănăm cu Hristos – mai mult decât la ce școală sau facultate am învățat, unde lucrăm, cu cine ne căsătorim, care este culoarea noastră preferată și de câte ori nu știu ce am făcut.

În umblarea noastră pe pământ contează mai mult cât adunăm în noi decât ce adunăm în jurul nostru. Și atunci când trăim având în vedere viața veșnică, nu ne vom mai îngrijora pentru ziua de mâine. Ajunge zilei necazul ei. Putem face ulcer sau alte boli sau afecțiuni digestive. Serios. Când trăim în perspectiva vieții veșnice, trăim cu adevărat, căci aceasta este viața veșnică: să Te cunoască pe Tine, singurul Dumnezeu adevărat, și pe Isus Hristos, pe care L-ai trimis Tu. Nu ajunge doar să crezi.. trebuie ca această credință să te TRANSFORME. Lasă Duhul Sfânt să te învețe. Pentru că „și dracii cred, și se-nfioară” (Iacov 2:19). Și ei cred că Dumnezeu este unul. Cred că există. Dar ei nu sunt transformați de Harul Său. Nu îmi place să dau două versete și asta să fie tot. Ia Biblia și citește. Citește, descoperă contextul, descoperă cum să aplici, cum să trăiești Cuvântul lui Dumnezeu.

Am pornit de la vacarmul din jur. Da.. lumea se poate învârti în jurul meu. Dar eu vreau să îmi găsesc adăpost în Hristos. Chiar și după ce încep facultatea. De fapt.. mai ales atunci!

Comentarii:
Comentariu adaugat de lia.tuns@yahoo.com in data de 23-09-2008, ora 18:48:56
Mi-a placut cum ai terminat articolul cu ideea "cat adunam in noi", poate mai exact cat adunam in cer. Pentru ca a aduna in tine poate fi confundat si cu intelepciune "lumeasca". Totusi, Biblia spune sa nu ne strangem comori pe paman unde le mananca moliile, ci in cer. Azi am primit un mesaj cu urmatoarea provocare. Se facea ca un om nu prea gasea timp pentru rugaciune, mers la biserica, citit Cuvantul lui Dumnezeu, imbarbatat fratii, si lista ar putea continua. Intr-o zi a plecat in vesnicie, si statea in fata lui Dumnezeu. Dumnezeu avea cartea numelor deschisa. Si stiti care a fost raspunsul lui Dumnezeu pentru omul acela. Cu siguranta l-ati intuit deja, ... n-am avut timp sa ti-l scriu, desi am vrut s-o fac. Umblarea pe pamant cu toate lucrurile ei firesti nu prea avem cum sa le ocolim, dar sa nu uitam un lucru, daca nu ne facem timp pentru Dumnezeu, ma tem ca nici El nu-si va face timp pentru noi.
 
Comentariu adaugat de h2o in data de 23-09-2008, ora 22:39:03
ai dreptate :) pana la urma.. viata nu se rezuma la ce facem, ci la CINE suntem. iar CINE suntem determina CE facem si CUM facem. Suntem copii de Dumnezeu.. si asta ar trebui sa ne dea incredere si "vant in panze" in calatoria noastra spre cer. Daca nu asta.. atunci ce? Daca Harul lui nu este de ajuns - daca Isus nu este de ajuns.. atunci.. ce este? - intrebare retorica..
 
Comentariu adaugat de uia_pitesti@yahoo.com in data de 25-09-2008, ora 10:41:44
De ce să îți storci tinerețea învățând pentru facultate?
Oare asta inseamna?! Si de ce vezi viata ca si film?! Ti se pare ca ai doar un rol iar realitatea este alceva? Sau rolul face parte din realitate!
Oare daca adaptezi cateva citate biblice este de ajuns? Nu asta fac toti, din toate bisericile, justificand prin Isus faptele si doctrinele lor de viata pe care le impun si celorlalti asemanandu-se mai mult cu fariseii?!
Mai gandeste-te si Domnul fie cu tine?
Cu dragoste frateasca...
 
Comentariu adaugat de h2o in data de 25-09-2008, ora 12:19:10
Intrebarea "de ce sa iti storci tineretea invatand pentru facultate" facea parte din seria intrebarilor "de ce te chinui sa realizezi ceva, daca acestea nu vor conta?" - intrebare adresata celor ce nu cred ca exista viata vesnica - o continuare a acestei vieti la un nivel .. divin :D. Era o intrebare retorica. De ce sa faci o gramada de lucruri daca nu vor conta deloc? DAR.. avand credinta in ceea ce a spus Hristos - ca vom avea viata vesnica iar El acum ne pregateste un loc.. tot ceea ce facem are sens. Are sens sa ma duc la lucru, sa invat, sa am o familie, copiii si asa mai departe - pentru ca fiecare lucru pe care il fac imi modeleaza caracterul astfel incat sa seman tot mai mult cu Hristos.

Viata ca film... pentru ca uneori e interesant sa te detasezi si sa vezi cum ceilalti roiesc.. e un moment de respiro: stai putin pe margine, analizezi viata, o intorci pe toate partile - ca pe un film la care te uiti din nou si din nou pentru a intelege ceva - iar apoi te intorci din nou la viata, traind, intelegand anumite lucruri. Nu cred ca am doar un rol iar realitatea este altceva. Eu cred ca traiesc din plin - iar uneori ma opresc, respir, imi incarc bateriile, pornesc din nou - si caut sa implinesc planul lui Dumnezeu pentru mine.

si.. nu. daca adaptez cateva citate biblice nu este de ajuns. citeste din nou: "Nu îmi place să dau două versete și asta să fie tot. Ia Biblia și citește. Citește, descoperă contextul, descoperă cum să aplici, cum să trăiești Cuvântul lui Dumnezeu." Nu cred in tehnica aruncarii catorva versete pentru a sustine un mod pacatos de viata. Si nu imi justific faptele si doctrinele de viata in modul acesta.. si nu impun celorlalti ceea ce cred eu. Eu pot doar sa spun ceea ce Isus ne invata.. si pot sa spun cum imi transforma El viata. Nu vreau sa vorbesc despre o doctrina.. sunt oameni care asta fac toata viata. Eu doar vreau sa spun despre luptele mele, cum caut sfintenia si cum lucreaza Dumnezeu. Si.. incerc sa nu ma aseman cu fariseii. Dar asta o pot spune cei din jurul meu, care ma cunosc- ei vad daca faptele mele sustin vorbele mele.

Ma gandesc si gandesc :) si.. imi pare rau daca ai inteles gresit ceva ce am scris. Si.. nu cred ca toti, din toate bisericile, se aseamana cu fariseii si isi justifica modul pacatos de viata prin Isus. Eu chiar cunosc oameni care traiesc cu adevarat in Isus. Ma bucur sa cunosc astfel de oameni si caut sa traiesc in prezenta lor. Nu toti sunt farisei. Iar eu cand scriu despre transformarea vietii prin Hristos si despre cum imi pot gasi un scop in El.. nu scriu doar ca sa ma aflu in treaba.

Domnul cu tine.
cu dragoste frateasca pentru un copil al lui Dumnezeu,
Anca
 
Comentariu adaugat de pelerinul_rus@yahoo.com in data de 26-09-2008, ora 01:02:23
Ioan14:6 Zis-a Iisus lui: Eu sunt Calea, și Adevărul, și Viața.Iisus Hristos este Viata!Oricat am"prefera filmele" bine ar fi sa avem in vedere Adevarul, cu atat mai mult cu cat ne numim crestini.
Spuneti d-voastra:Și până la urmă... doar atât să fie viața? O mutare a lucrurilor...? O derulare...de nervi, secunde, sentimente, emoții? ...Dacă ar fi așa.. m-aș arunca de pe primul pod." Pana si gandului acesta sa-i spunem:"Inapoia mea,..."Este scris" ca vom da socotela pentru"orice cuvant nefolositor"Cuvintele d-voastra sunt un atentat la speranta;si asa "nimic nu e mai amenintat decat ea"A. de Saint-Exupéry."Fraților, calmați-vă!" mai spuneti.:) E un indemn salutar.Fiti solidara cu noi!daca aveti putintica rabdare va vom destainui si "de ce mai traim".Pentru ca viata e frumoasa, domnisoara; sau pentru sinuciderea e lasitatea pentru care e nevoie de cel mai mare curaj; sau pentru ca mai speram sa auzim o "veste buna", poate chiar evanghelia,de ce nu?Poate traim pentru ca suntem responsabili.
" Ia Biblia și citește. Citește, descoperă contextul, descoperă cum să aplici, cum să trăiești Cuvântul lui Dumnezeu."Multumim.Doamne ajuta!Doamne da izbanda!

 
Comentariu adaugat de h2o in data de 26-09-2008, ora 11:29:27
incepusem sa scriu ceva lung.. dar.. nu vreau sa fie doar alte cuvinte si atat. Inteleg ce vrei sa spui. ai dreptate. Nu vroiam sa par ironica sau ca nu sunt solitara cu ceilalti. Imi pare rau daca s-a inteles asa. Cand am scris, m-am adresat in primul rand mie. Apoi si celorlalti care vor citi. Deci acele intrebari retorice si indemnul salutar spre calmare sunt in primul rand framantarea din mine.. pe care apoi am gasit-o in lume: de ce se agita lumea asa de tare? Da.. gandului sinuciderii ar trebui sa ii spunem "inapoia mea, Satano".. dar asta nu inseamna ca nu exista. Vom da socoteala de orice cuvant nefolositor. Asa e. Isus a spus. eu inca mai sper ca macar cateva cuvinte pe care le-am scris sa starneasca in cineva niste ganduri... sa il puna sa se gandeasca putin. care e rostul vietii lui? de ce traieste? am fost cam dura la faza cu aruncatul de pe pod. imi pare rau.

si.. cum ai spus tu in final.. Doamne ajuta! Doamne, de izbanda!
 
Comentariu adaugat de pelerinul_rus@yahoo.com in data de 26-09-2008, ora 11:37:08
...am revenit sa mai adaug:) un "ca":pentru ca* sinuciderea...si alte cateva ganduri.Sigur este normal sa ne regasim angoasele in anumite imprejurari ale vietii,ele preced si insotesc devenirea; normal si omenesc este sa ne expunem angoasa si sa cerem ajutor cand suntem coplesiti, dar in calitate de formatori de opinie, chiar si in lumea virtuala,se impune o anumita tinuta a discursului.Daca mai suntem si crestini, responsabilitatea creste covarsitor.In aceasta ipostaza suntem chemati sa Il exprimam pe Cristos, sa fim insufletiti de gandul care era in Cristos si sa vorbim Cuvantul lui Dumnezeu care este datator de Viata:"Cuvintele pe care vi le-am vorbit Eu sunt duh si viata"Ioan6:63.Va rog, pentru nimic in lume, nu subminati speranta!Deznadejdea duce la sinucidere .Mi-e imposibil sa subliniez indeajuns gravitatea acestui act.El nu ofera o iesire din criza,ci anihileaza orice sansa de salvare(mantuire) a sufletului. Aceste fiind spuse nu-mi mai ramane decat sa-mi cer iertare daca fara sa vreau am suparat pe cineva.
Dumnezeu sa va ocroteasca si sa va ajute să va găsiti adăpost în Hristos. "...cel ce ramane in iubire ramane in Dumnezeu si Dumnezeu ramane intru el."1Ioan4:16
 
Comentariu adaugat de matza_jigarita in data de 28-09-2008, ora 12:15:29
1. Tu spui ca Dumnezeu ti-a spus ca exista viata dupa moarte. Sa analizam putin aceasta afirmatie care pentru tine este suficienta. Chiar ti-a spus el tie? Sau ai auzit de la niste preoti? Oare preotii sunt destul de impartiali, adica daca nu ar exista viata dupa moarte ti-ar spune? Au vre-un interes sa iti spuna ca nu exista viata dupa moarte?

2. Presupunand ca Dumnezeu exista si exista si viata dupa moarte, de ce continui sa muncesti, sa te chinui, sa inveti, sa iubesti, sa minti, sa faci compromisuri? Nu e mai simplu sa te duci la o manastire? Doar Dumnezeu vrea sa-i respecti poruncile, nimic mai mult, nu? Adica ce rost are sa te implici?

3. Daca exista viata dupa moarte, de ce suferi atunci cand iti moare cineva drag? Nu zici chiar tu ca acel om n-a murit? Ca este undeva dincolo de lumea asta? Atunci de ce atata suferinta? E posibil ca fiecare dintre noi sa stie ca de fapt nu mai exista nimic dupa?

Mie mi se pare ca acest articol este de fapt o incercare disperata de a te convinge ca exista viata dupa moarte si ca viata ta conteaza. Hai sa fim putin realisti, viata niciunui dintre noi nu conteaza cu adevarat, nu are nici un sens, nici macar existenta raiului nu are rost. Ia de exemplu un om care a trait acum cateva mii de ani, un om simplu. Nimeni nu stie de el, pe nimeni nu-l intereseaza. Poti lua ca exemplu si civilizatii stravechi, uitate. Poate chiar foarte putini stiu despre unele din aceste civilizatii, fiecare cu zeii lor, care promiteau o gramada de chestii interesante dupa moarte. VAX ALBINA.

Spui ca viata nu are rost fara Dumnezeu si fara promisiunile lui ale unei vieti dupa moarte. Atunci explica-mi de ce cei aproximativ 1.000.0000.000 de atei din lumea intreaga nu se sinucid. De ce marea majoritate a oamenilor de stiinta, atei, nu se sinucid? De ce continua sa faca o munca atat de obositoare mental? De ce se mai chinuie sa gaseasca raspunsul la o sumedenie de intrebari care ne-ar face, noua celorlalti, viata mai buna?

E normal ca fiecare din noi sa se loveasca o data si o data de niste greutati, cei mai slabi se sinucid, majoritatea trec mai departe.

Si eu credeam intr-o entitate invizibila care vede tot ce facem si ne ajuta, apoi am crescut.

Inca o mica intrebare. Sa presupunem ca tu ajungi in RAI iar cei 3 copii ai tai (presupunem) ajung in IAD. Intrebare de bun simt: "Tu vei mai fi fericita stiind ca cei 3 copii ai tai sufera pentru eternitate?"

Nimeni din cei credinciosi nu isi traieste viata gandindu-se tot timpul la Dumnezeu si daca ceea ce face nu il trimite in IAD. Majoritatea lucrurilor pe care le faci in viata te trimit in Iad, cu gandul cu vorba sau cu fapta. De aceea exista manastiri, ca sa te izolezi de orice tentatie, pentru a ajunge cu siguranta in RAI.

Desigur, chiar faptul ca ajungi in IAD si acolo esti chinuit este discutabil. Adica de ce cel mai mare dusman al lui Dumnezeu i-ar chinui pe cei care i se impotrivesc tocmai lui Dumnezeu. Nu are logica. Dar de fapt ce este logic in toate religiile?
 
Comentariu adaugat de h2o in data de 28-09-2008, ora 23:50:05
1. Dumnezeu a spus ca exista viata vesnica. In Biblie, Dumnezeu spune ca avem viata vesnica prin credinta in Isus Hristos. „Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea, ca a dat pe singurul Lui Fiu pentru ca oricine crede in El sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica” (Ioan 3:16). „Iar viata vesnica este aceasta: sa te cunoasca pe Tine, singurul Dumnezeu adevarat, si pe Isus Hristos, pe care L-ai trimis Tu” (Ioan 17:3). Si.. ce poate fi mai clar decat cuvintele lui Isus despre viata vesnica si Rai? „in casa Tatalui Meu sunt multe locasuri. Daca n-ar fi asa, v-as fi spus. Eu ma duc sa va pregatesc un loc. Si dupa ce Ma voi duce si va voi pregati un loc, Ma voi intoarce si va voi lua cu Mine, ca acolo unde sunt Eu, sa fiti si voi” (Ioan 14:2-3). Nu am auzit asta de la preoti. Dumnezeu a spus-o. Iar eu il cred. Imi este suficient.

2. Nu cred ca este foarte intelept sa te inchizi intr-o manastire. Nu cred ca asa fugi de tentatia de a pacatui sau fugi de o viata fara rost. Nu. De ce sa te chinui sa muncesti, sa inveti, sa iubesti (hei.. nu trebuie sa te chinui sa minti. Asta vine de la sine) si asa mai departe. De ce? Pentru ca ti se slefuieste caracterul. Cu cine vei semana, cu acela iti vei petrece vesnicia. Cand petreci timp f mult cu o persoana, incepi sa semeni cu ea,nu? Ei.. cautand prezenta lui Dumnezeu, cunoscandu-L (iar EL se reveleaza prin mai multe moduri: prin Biblie, prin natura – creatia Lui, prin alte persoane, sau chiar direct).. incepi sa semeni cu El. Iar Dumnezeu nu vrea doar sa ii respecti poruncile. El vrea sa il iubesti. Cu toata inima ta, cu tot sufletul tau, cu toata puterea ta. Evreii au respectat poruncile Lui.. si atat. Si crezi ca El era fericit? Nu. El a ajuns sa le spuna: „Mila voiesc, nu jertfe” (Matei 9:13). Dumnezeu nu vrea sa-i respecti poruncile si atat. De fapt.. poate ai dreptate. Pentru ca cea mai mare porunca este "'Sa iubesti pe Domnul, Dumnezeul tau, cu toata inima ta, cu tot sufletul tau, si cu tot cugetul tau.' Aceasta este cea dintai, si cea mai mare porunca. Iar a doua, asemenea ei, este: 'Sa iubesti pe aproapele tau ca pe tine insuti.' In aceste doua porunci se cuprinde toata Legea si Proorocii." Citeste Matei 22:34-40. Ce rost are sa te implici? Pentru ca atunci cand iubesti cu adevarat, te implici. Nu cred ca pot spune ca implinesc intru totul aceasta porunca, mai am mult de crescut si invatat.. dar caut.

3. Suferi chiar si atunci cand te desparti de o persoana draga pentru cativa ani sau cand ea pleaca in alta tara si probabil nu va veti mai vedea niciodata. Suferi pentru ca te-ai atasat de persoana aceea si s-au creat niste legaturi atat de stranse intre voi.. incat te doare cand va despartiti. Iar cand cineva moare.. suferi pentru ca maine nu va mai fi acolo unde era de obicei. Adica langa tine. Si e normal sa simti lipsa cuiva care a plecat. Dar ..ca o alinare.. avem credinta ca exista invierea mortilor.. si.. speram sa ne intalnim in Rai cu cei dragi. Sau poate vor fi reuniuni si in Iad.... dar nu as vrea sa ma intalnesc cu nimeni acolo. Nu as vrea sa ajung acolo 

Nu cred ca fiecare dintre noi stie de fapt ca nu exista nimic dupa. Din contra , Dumnezeu spune ca a pus in noi chiar si gandul vesniciei, macar ca omul nu poate cuprinde, de la inceput pana la sfarsit, lucrarea pe care a facut-o Dumnezeu". (Eclesiastul 3:11). Dumnezeu spune asta, nu eu.
Nu pot sa iti spun eu ce se va intampla cu oamenii de acum nu stiu cate mii de ani.. nici sa raspund la intrebarea daca viata lor a avut un rost sau ceva. Dumnezeu stie. Daca asa crezi tu, ca viata nimanui nu are rost.. inseamna ca Hristos a murit si a inviat fara rost? Ma gandesc ca... daca Dumnezeu s-a intrupat si a venit pe pamant.. a suferit si a murit pentru noi.. si apoi a inviat iar acum ne pregateste un loc... mai.. eu chiar cred ca ii pasa de noi. Nu pot intelege cum lui Dumnezeu ii pasa de fiecare in parte si cunoaste tot.. El este necuprins. Nu il pot cuprinde cu mintea mea. K.. fiecare cu zeii lui. Dar Dumnezeu nu e un zeu si atat. El e singurul Dumnezeu adevarat.

De ce un miliard de atei din lumea intreaga nu se sinucid. Nu stiu. Nu am vorbit cu ei. Poate sunt slaba. Am afirmat despre mine ca daca viata asta ar fi complet fara rost.. nu m-ar impiedica nimic sa ma sinucid. Si apoi era intrebarea retorica „de ce mai traiti daca viata nu are rost? " Deci.. nu stiu ce gandesc ateii, agnosticii si altii.


Eu nu cred intr-o entitate invizibila. Dumnezeu este o persoana. El nu doar vede tot ce facem si ne ajuta. Asta face o sluga sau un dumnezeu imaginar manipulabil. Dumnezeu nu este manipulabil, si nici nu este un gen de politist care te urmareste sa vezi cum gresesti. Cauta sa il cunosti si.. ti se va descoperi.

Sa presupun ca ajung in Rai iar cei 3 copii ajung in Iad. Nu stiu cum va fi acolo. Dar... fiecare persoana este responsabila in dreptul ei pentru alegerea de a=L urma pe Dumnezeu sau nu. Daca copiii mei nu vor dori sa il iubeasca pe Dumnezeu.. nu ii pot forta sa o faca. Poate fericirea din Rai este altfel decat cea de pe pamant. Poate fericirea in Dumnezeu si plinatatea trairii IN El vor fi mai mari decat fericirea ca scumpii mei copiii au facut alegerea buna sau nu. Chiar nu stiu. Nu vreau sa speculez aiurea.

Si nu cred ca manastirile exista pentru a te izola de tentatie si pentru a ajunge cu siguranta in Rai. In nici un caz. In Rai ajungem doar prin credinta in Hristos. Prin CREDINTA, nu prin manastire. Da, majoritatea lucrurilor te trimit in Iad. Faptele, vorbele, gandurile tale.. dar Isus iti ofera iertarea. Trebuie sa crezi in iertare. Asta nu inseamna sa continui sa faci aceleasi lucruri. Nu. Daca traiesti in Isus.. Duhul Lui te va transforma. Daca ramai in El, EL iti va transforma viata incet=incet, nu peste noapte. Trebuie sa crezi 

De ce cel mai mare dusman al lui Dumnezeu i-ar chinui tocmai pe cei care i se impotrivesc lui Dumnezeu? Pentru ca lui.. chiar nu ii pasa! Ce este logic in toate religiile? Nu stiu. Ma intereseaza relatia personala cu Dumnezeu mai mult decat o un set de traditii. Iar Dumnezeu.. are si El partea lui de mister. Dar sa stii ca il si poti cunoaste.. treptat..
 
Comentariu adaugat de matza_jigarita in data de 29-09-2008, ora 23:18:04
Deci tu il cunosti dar nu prea sti.
Sa inteleg ca tu ai fi fericita in timp ce copiii tai ard in chinuri groaznice, sau cel putin asa speri in adancul tau (sa fi fericita, nu sa arda copiii)...

"De ce cel mai mare dusman al lui Dumnezeu i-ar chinui tocmai pe cei care i se impotrivesc lui Dumnezeu? Pentru ca lui.. chiar nu ii pasa!"

Foarte interesant cum despre Dumnezeu nu stii nimic, dar despre Lucifer stii totul. Hmmm, oare de fapt ti-e frica?

Te rog frumos, nu mai cita din biblie. Este doar o carte. Atat. Dupa ce o citesti cu un ochi CRITIC te ingrozesti. Te asigur. Nu mai selecta doar ce-i frumos din ea. E plina de mizerii.

Nu prea imi dau seama ce-i cu tine. Dumnezeu personal, sinucidere fara el, mister, invierea mortilor, rai, iad, singurul Dumnezeu adevarat suna cam tras de par.

Asta cu Dumnezeul adevarat mi-a placut intotdeauna. Inseamna ca exista si altii? Dar aia doar se fac ca-s zei? Mie una imi place de Anubis, mi se pare tare.

Am observat rationament circular, folosit destul de des, chiar daca nu direct:

Dumnezeu exista pentru ca asa scrie in Biblie.
Biblia e adevarata pentru ca e cuvantul lui Dumnezeu.

Vezi circularitatea? De asta as prefera sa nu mai citezi din biblie. Asta si cruzimea, aberatiile si alte tampenii care sunt scrise acolo. Multe dintre ele folosite ca pretext pentru savarsirea multor crime. Sa nu-mi spui ca cei care au facut aceste crime au fost inspirati de satana. Ideea e ca s-au folosit de biblie, de aceeasi biblie din care dai tu citate.

Nici tu nu ai mai avea moralitate daca ai afla ca nu exista un Dumnezeu care sa te pedepseasca?

Puf, inca 360 de copii morti de foame de cand am inceput sa scriu raspunsul. Stai linistita sunt sigura ca au fost obraznici iar Dumnezeu ii va pedepsii in iad, asa cum merita.

Apropo stiai ca la fiecare 5 secunde moare un copil? Nu neaparat de foame, dar totusi, e un copil. Sunt sigura ca din cauza liberului arbitru a decis sa nu mai manance sau sa faca un mic cancer sau sa se nasca malformat. Nu cred ca moartea lui va avea vreun efect asupra "liberului arbitru" al parintilor lui. De ar avea? Asta e, fiecare ne alegem calea in viata. Sau nu?
 
Comentariu adaugat de h2o in data de 30-09-2008, ora 14:51:49
Dumnezeu exista pentru ca asa scrie in Biblie.
Biblia e adevarata pentru ca e cuvantul lui Dumnezeu.

Dumnezeu exista pentru ca exista. Existenta Lui nu depinde de o carte. Iar Biblia exista pentru ca de-a lungul oamenilor oameni care au fost inspirati de Duhul lui Dumnezeu au scris ce le-a vorbit El. Si nu citez din ea doar de dragul de a cita. Pana la urma.. daca nu CREZI in Hristosul despre care vorbeste aceasta carte.. e alegerea ta.

Puf.. cati copii au murit de cand ai scris tu si pana scriu eu. De ce mor oamenii? Unde se duc copiii mici? Pai... eu cred asa: cand Dumnezeu a creat lumea, a facut-o perfecta. Dar o data ce Adam a pacatuit, pacatul si implicit moartea au intrat in lume. Deci viata noastra de pe pamant se afla sub semnul mortii si al pacatului. Viata este nedreapta. Dar Dumnezeu nu este nedrept. Tocmai pentru ca este drept, El trebuie sa pedepseasca pacatul din viata noastra. Iar pentru ca ne iubeste si ii pasa de noi, L-a trimis pe Fiul Sau, Isus (care este atestat istoric :D ) sa traiasca si sa moara pentru noi. El a fost si om, si Dumnezeu, deopotriva. Si pentru ca nu a avut pacat, moartea nu a putut sa il tina.. si.. pentru ca era Dumnezeu, a inviat. Iar pe urma s-a intaltat la Cer iar acolo ne pregateste un loc. Poate cuvintele acestea suna a limbaj de lemn. Imi pare rau. Dar sa stii ca in spatele lor se afla Adevarul.

Revenim. Viata este nedreapta. Dumnezeu este drept. Oamenii mor in imprejurari groaznice. Moartea si pacatul sunt in viata noastra. Si .. pe cine sa dam vina? Pe stramosii nostri? Pe Adam? A pacatuit.. asta este.. si chiar imi pare rau pentru copiii care mor. Nu stiu ce se va intampla cu ei. Si nu cred ca Dumnezeu ne pedepseste crunt pentru pacatele noastre sau ale parintilor. Un copil nu e vinovat de ce au facut parintii lui. Daca ar fi asa... ar insemna ca in secunda urmatoare dupa ce ai spus o minciuna sau ai gandit murdar.. sa mori, nu? Pentru ca.. tot in Biblie, spune ca "plata pacatului este moartea". DAR.. darul fara plata este Isus Hristos.

Dumnezeu ne mai da o sansa sa ne cerem iertare pentru pacatele noastre si sa ne intoarcem la El.. nu ne pedepseste automat pentru fiecare pacat. Uneori se intampla asa. El lucreaza cum vrea El. Iar alteori.. pacatul in sine aduce consecinte aiurea in viata noastra.

Nu am moralitate doar pentru ca exista un Dumnezeu care sa ma pedepseasca. Moralitatea cred ca este scrisa adanc in interiorul fiintei umane :) Si oamenii care in viata lor nu au auzit de Dumnezeu au o moralitate a lor. Fara sa banuiasca macar ca exista Dumnezeu.

Multe fragmente din Biblie au fost folosite ca pretext pentru savarsirea multor crime deoarece acele persoane nu au cunoscut pe Dumnezeul care a scris Biblia.. ci au luat Biblia doar ca pe o carte... si au inteles-o gresit. Sau poate chiar s-au crezut inspirati de Dumnezeu.. dar cred ca erau inspirati mai mult de mandria si dorinta lor de a obtine ceva - mai mult decat de Dumnezeu.

"folosirea Bibliei"... cu acelasi cutit cu care tu iti tai painea ca sa mananci.. altul poate ucide. E acelasi cutit. Dar depinde cum il folosesti.

Fiecare ne alegem calea in viata. Iar altii nu mai apuca sa isi aleaga viata.. de ce? nu stiu. de ce sa pretind ca stiu .. daca nu stiu? Pur si simplu nu stiu. Si imi pare rau. Am rude si prieteni care au pierdut copii ori inainte de a se naste, ori dupa. Nu stiu de ce. Viata e nedreapta..

Si.. credinta in DUmnezeu nu e circulara. Nu se invarte totul in jurul unor propozitii. Dumnezeu exista.. fie ca noi credem in EL sau nu. Dumnezeu nu poate fi constrans ca sa te invarti in jurul Lui, sa il prinzi in brate si apoi sa te invarti in jurul cozii si sa poti spune ca "El exista pentru ca Biblia spune asta iar Biblia exista pentru ca DUmnezeu spune asta". Si.. nu il cunosc pe deplin pe Dumnezeu. Caut sa il cunosc tot mai mult.. iar El se reveleaza, se lasa cunoscut. Si satana.. cunosc despre el pentru ca Biblia spune despre EL. Si tot in Biblie mai spune ca noi nu suntem in necunostinta de planurile lui Satana.

Eu vorbesc toate astea pentru ca am credinta ca Dumnezeu este adevarat iar Biblia este inspirata de El iar prin ea Dumnezeu ne vorbeste. De aia se cheama Cuvantul lui Dumnezeu. Singurul Dumnezeu adevarat... pentru ca oamenii iisi creeaza tot felul de zei carora se inchina. In vechime, oamenii isi faceau tot felul de statui si kestii si se inchinau lor, iar Dumnezeu le spunea ca zeii lor sunt falsi, nu exista, nu ii aud, nu ii vad.. iar El e singurul Dumnezeu adevarat.

Eu cred cu tarie ca Dumnezeu exista, Isus este Fiul Sau, a murit si a inviat, ne vorbeste prin Biblie, ne cheama la EL, ne ofera mantuirea si vrea sa ne transforme prin Duhul Sau si asa mai departe. Tu.. ori nu crezi, ori s-au intamplat anumite lucruri in viata ta si nu il poti intelege pe Dumnezeu. Nu iti pot raspunde la toate intrebarile. Si la faza cu sinuciderea.. ok.. am exagerat. Nu m-as sinucide, ci mi-as continua viata si L-as cauta din nou pe Dumnezeu si nu as avea pace pana nu primesc iar pacea Lui, pana nu ma odihnesc in Har.

Eu chiar cred ceea ce spun, cu toate ca uneori imi este greu sa il doresc pe Dumnezeu, cu toate ca uneori nu simt nimic in legatura cu El si as vrea sa ma lase in pace. Dar.. viata de credinta.. o alegi. La fel ca dragostea: e o alegere. Cand esti casatorit.. ma gandesc ca nu esti indragostit orbeste toata viata.. 50 de ani .. de aceeasi persoana si in fiecare zi traiesti cu ea pentru ca nu mai poti de dragul ei. Nu.. in zilele cand ti se pare ca nu mai simti nimic fata de ea.. alegi sa ramai cu ea pentru ca ai spus ca o vei face si ai facut un legamant cu ea in momentul in care te-ai casatorit. Eu am facut un legamant cu Dumnezeu si il voi urma.
 
Comentariu adaugat de matza_jigarita in data de 01-10-2008, ora 00:14:56
Vad ca nu esti capabila de gandire rationala. Toate argumentele tale se rezuma la eu simt, eu cred. Eu zic ca mai bine le inlocuiesti cu "EU SPER". Am sa incerc totusi sa iti mai adresez un comentariu. Desi sunt sigur ca vei inchide ochii la toata suferinta din lume, la tot ce iti strica imaginea asta frumoasa pe care o ai despre prieteni imaginari.

Sa incepem:

Draga mea, fara biblie nu exista notiunea de Dumnezeu. Pricepi? Poate ca exista Dumnezeu, poate ca nu, dar tu nu stiai de el fara BIBLIE (Stii sa vorbesti dar fara sa fi fost invatata de cineva puteai face doar pasi mici in comunicarea orala). DECI, biblia e totul. Daca biblia e 0 si ea e cuvantul lui Dumnezeu atunci si Dumnezeu = 0.

"Dar o data ce Adam a pacatuit, pacatul si implicit moartea au intrat in lume."

Pornesti de la premiza ca Adam a existat. Daca Adam a existat =>

1. Inainte de Adam: 0 oameni
2. Adam si Eva: 2 oameni
3. DOI OAMENI asta inseamna ca au facut incest c-a spartii. Inainte sa te retragi in cochilia ta, analizeaza putin. Numai metafora nu e sa stii.


"De ce mor oamenii? Unde se duc copiii mici?" Raspunde-mi la intrebarea: De ce un copil de 5 ani moare de foame in chinuri groaznice pe parcursul a cateva saptamani in timp ce Dumnezeul tau inexistent nu face nimic? Tu treci cu vederea suferinta in confortul tau de acasa. Dar un copil gol infrigurat, infometat, care nici macar nu stie ce mama dracu e ala Dumnezeu, moare in chinuri. Explica-mi de ce Dumnezeul tau minunat il lasa sa moara. DE CE?

"L-a trimis pe Fiul Sau, Isus (care este atestat istoric :D )" Mai documenteaza-te, atestat istoric de biserica poate, dar de istorici pe vremea aceea in nici un caz.

"El a fost si om, si Dumnezeu, deopotriva. Si pentru ca nu a avut pacat, moartea nu a putut sa il tina.. si.. pentru ca era Dumnezeu, a inviat. Iar pe urma s-a intaltat la Cer iar acolo ne pregateste un loc. Poate cuvintele acestea suna a limbaj de lemn. Imi pare rau. Dar sa stii ca in spatele lor se afla Adevarul." Si cu ce-i incalzea asta pe copiii de evrei macelariti de Hitler? Unde era acest minunat adevar cand erau macelariti?

Adevarul, intotdeauna m-a amuzat aceasta folosire. E doar teatrala. Nu inseamna nimic pentru voi. E doar un cuvant pompos. Pentru ca daca erati in cautarea ADEVARULUI, nu va bazati viata pe ce simteati, pe ce credeati, ci erati cat se poate de rationali si stiintifici in cautarea ADEVARULUI. In sensul asta cred ca orice Ateu e Mai Aproape De Adevar.

Nu mai pot citi restul, mi se face greata. Nu credeam ca exista oameni atat de fanatici. M-ai dezarmat. Nu ai pic de rationament logic in tot amalgamul ala de mit, sperante, credinta oarba si ignoranta. De ce oare mai ai creier nu stiu. La ce-ti foloseste? Tu ai sta cu cineva care te bate, iti violeaza copiii si alte tampenii de genu asta doar pentru ca ai facut un legamant? Esti pierduta. Sau nu te-ai lovit de viata sau poate te-ai lovit prea tare si cine stie. Oricum, nu prea vad de ce m-as mai obosi.

Cand ai sa te lovesti de mizeriile de care sunt capabili oamenii poate ai sa-ti dai seama ca nu-i atat de ridicol sa nu exista Dumnezeu.
 
Comentariu adaugat de marian in data de 01-10-2008, ora 11:11:37
ptr matza_jigarita. va multumesc ca va exprimati parerile pe acest portal, insa va rog sa o faceti intr-un mod civilizat. in caz contrar accesul dumneavoastra va fi blocat. indiferent de opinie, haideti sa ne respectam...
va multumesc.
 
Comentariu adaugat de marcel in data de 01-10-2008, ora 15:26:29
draga matza...ma iau doar de un citat de al tau..cum sa terminam cu biblia ca scrie numai mizerii....ai dreptate!..asa e...sunt multe mizerii acolo...Dar sun t ale noastre!!!..noi le facem..oamenii..tu cate mizerii nu faci???..analizeaza-ti obiectiv viata..apeleaza la constiinta ta, care stie ce e negru si ce e alb...te-am prins asa-i?..fii linistita..miliarde fac la fel ca tine..nu esti singura..uneori si eu as dori sa traiesc intr-o lume roza, catifelata, fara "ascutisuri"..dar asta e lumea ce ne-am facut-o singuri..iar Biblia, istoria nu scriu altceva decat ceea ce am facut si continuam sa facem..pana la sfarsit cand Cel care ne-a lasat un timp, "liberul arbitru" va veni si ne va lua la intrebari..nu va scapa nimeni..nici tu..vei sta fata in fata cu Cel care te ajuta chiar acum sa respiri si sa-ti bata inima..si vei putea sa-L certi, sa te aperi,sa filozofezi..insa ai grija..trebuie sa ai argumente mult mai puternice decat cele cu care "bombardezi" acest portal..si nu uita..be clean..
 
Comentariu adaugat de h2o in data de 01-10-2008, ora 19:37:16
imi pare rau ca acum "eu cred" nu mai are valoarea de "eu chiar cred" - "eu cred cu tarie", cu toata puterea mea, eu rationez si gasesc de cuviinta sa cred, eu am credinta ca... si asa mai departe.

Isus e chiar atestat istoric, mai documenteaza-te.

Daca ti se face greata.. imi pare rau pt tine. Dar nu mi se pare logic ceea ce afirmi. "Cand ai sa te lovesti de mizeriile de care sunt capabili oamenii poate ai sa-ti dai seama ca nu-i atat de ridicol sa nu exista Dumnezeu." Parca tu vorbeai de liberul arbitru. De ce il judeci pe Dumnezeu pt ceea ce fac oamenii? Daca faptele lor au consecinte.. ce vrei? sa existe numai bine in lume? nu prea are logica.

Bun. sa presupunem ca ne tragem din maimute daca nu exista Dumnezeu. atunci.. ne tragem din maimute? sunt f dragute.. dar chiar mi se pare absolut aberant sa crezi ca ai evoluat dintr-o maimuta. Mi se pare ca ai mai nevoie de mai multa credinta ca sa fii ateu decat crestin.

Iti inteleg revolta impotriva tuturor mizeriilor din lume.. dar.. omiti cel mai important lucru: planul de salvare al lui Dumnezeu.
 
Comentariu adaugat de matza_jigarita in data de 02-10-2008, ora 22:07:41
@marcel:

Nu fac nici o mizerie, n-am facut si sper sa nu fac. Si oricum nu compari ce face un om obisnuit cu ce se presupune ca face un zeu. Nu m-am referit la mizeriile facut de oameni in biblie ci mizeriile facute de Dumnezeul vostru atotiubitor. Pentru o lista cu mizeriile la care ma refer, ca n-am de gand sa fac traducere:

http://skepticsannotatedbible.com

Liberul arbitru e o gluma buna. Ai liber arbitru. Poti sa faci ce vrei. DAAAARRR. Daca nu respecti 10 porunci, atotiubitorul zeu te trimite la chin vesnic, sau deprimare vesnica, oricum ceva nasol.
Suna a libertate? Nu prea. Suna mai degraba a manipulare prin frica.

@h2o:

AAA, PLANUL. Genial, exista un PLAN. "mi se pare absolut aberant sa crezi ca ai evoluat dintr-o maimuta" Ai dreptate. De ce? Maimutele nu se razboiesc, nu fac genocid, nu se omoara in numele unor prieteni imaginari si nu construiesc arme de distrugere in masa. Ar fi o insulta la adresa maimutelor sa spunem ca ne tragem din ele. Imi cer scuze maimutelor pe aceasta cale. Dar totusi... diferentele dintre cimpanzeu si om sunt doar de 10 ori mai mari ca diferentele dintre doi oameni neinruditi si de 10 ori mai mici decat diferentele dintre sobolani si soareci. Desigur asta daca accepti ca pamantul nu are 6000 de ani si ca Darwin are dreptate.

Dar cred totusi ca are dreptate. Biserica engleza si-a cerut public scuze fata de Darwin iar biserica catolica accepta evolutia.

Stii care e partea frumoasa la a fi atee(u)? Nu ai nevoie de credinta. Din contra, trebuie sa fii cat mai sceptica si sa te indoiesti de toate, pana cand te convingi ca este plauzibil. E chiar foarte buna filosofia asta, iti deschide ochii. Daca ai credinta, atunci in nici un caz nu esti ateu. O regula de baza este sa stii sa spui "NU STIU, TREBUIE SA MA DOCUMENTEZ" atunci cand nu esti sigura de ceva. Desigur, e mai simplu sa spui

"Numai Dumnezeu stie."
"Dumnezeu a facut-o."
"Dumnezeu are un plan." Dar de fapt nu primesti nici un raspuns ci doar te distantezi de problema.

In privinta existentei salvatorului vostru:

Urmatorii scriiori si istorici antici au trait pe vremea cand se spune ca a trait acest Isus:

Philo-Judæus, Seneca, Pliny Elder, Arrian, Petronius, Dion Pruseus, Paterculus, Suetonius, Juvenal,
Martial, Persius, Plutarch, Pliny Younger, Tacitus, Justus of Tiberius, Apollonius, Quintilian, Lucanus, Epictetus, Hermogones Silius Italicus, Statius, Ptolemy, Appian, Phlegon, Phædrus, Valerius Maximus, Lucian, Pausanias, Florus Lucius, Quintius Curtius, Aulus Gellius, Dio Chrysostom, Columella, Valerius Flaccus, Damis, Favorinus, Lysias, Pomponius Mela, Appion of Alexandria, Theon of Smyrna.

Exista destule carti scrise de acestia incat poti umple biblioteca nationala. Dar in afara de doua pasaje falsificate (da, poti sa iti dai seama, si chiar biblia e scrisa de mai multi autori, chiar si evangheliile au mai mult de un autor fiecare) din lucrarile unui autor evreu si doua pasaje ambigue din lucrarile unui autor roman, nu se gaseste nici o alta mentiune a "mantuitorului" vostru.

De asemenea, nici unul din acesti scriitori nu mentioneaza nimic despre apostoli. Ca de altfel masacrul lui Irod nu apare nici macar in cartile unui istoric, care nu prea-l simpatiza, nu mai tin minte exact care.

Deci dragii mei, istoria e cam tacuta in perioada aia in privinta CREATORULUI vostru. Se pare ca nu cunosteau ce-i asteapta in iad si au ignorat sau poate chiar n-a existat. Na. M-am documentat? Sau vrei sa scriu si o carte ca sa ma crezi?

Spui mai sus, tu rationezi sa crezi? Interesant. Nu prea are logica.
 
Comentariu adaugat de h2o in data de 05-10-2008, ora 19:45:01
Daca esti sceptic... de ce nu te indoiesti si de scepticismul tau? Du-ti scepticismul pana la capat :D

Cat despre textele falsificatoare si scriitorii care mentioneaza si nu mentioneaza, nu vreau sa intru pe un site si sa dau copy-paste la o lista... citeste cartile "Dovezi care cer un verdict" de Josh MacDowell si "Nu am destula credinta ca sa fiu ateu" de Norman Geisler si Frank Turek. Mie personal imi place mai mult sa iau o carte si sa o citesc de la un capat la altul.. decat sa navighez si sa inot pe google. Autorul primei carti a inceput sa scrie o carte in care sa il demonteze pe Dumnezeu.. dar tot adunand materiale, marturii si dovezi ale existentei sale.. l-a recunoscut pe Dumnezeu ca singurul Dumnezeu adevarat si l-a acceptat pe Isus ca Mantuitor. Dar, desigur, tu nu vrei sa faci asta. Asa ca nu mai citi cartea. La ce sa-ti foloseasca dovezile acelea, daca tu te indoiesti de tot? Si daca esti sceptic.. de ce nu esti sceptic si la scrierile in care se spune ca Isus nu a existat? Ambele carti au o lista o bibliografie ffffffffff mare.. si fiecare citat si fiecare dovada vine cu autorul si cartea din care a fost extras(a)..

Recunosc, uneori ma intreb si eu de ce Dumnezeu tace cand ii cer raspunsuri, de ce nu raspunde la toate rugaciunile si intrebarile mele.. de ce ingaduie sa mi se intample anumite lucruri in viata.. dar sunt binecuvantata sa am o biserica si oameni prin care credinta mea este intarita. Oameni care se roaga cu si pentru mine, care traiesc din abundenta impreuna cu Dumnezeu, care sunt o marturie a dragostei lui Dumnezeu la serviciu, in viata de familie, la biserica si in celelalte locuri.. stii.. cand vezi un om transformat.. incepi sa te indoiesti de indoiala ta :)

si nu vad doar un om transformat. am vazut mai multi. nu numai din biserica mea. Din mai multe biserici. Desigur, nu toti oamenii dintr-o biserica sunt transformati si continua acest proces. Ce vreau sa spun: o marturie a planului lui Dumnezeu de mantuire a oamenilor.. sunt unii oameni. Dar pe de alta parte, motivul pentru care unii oameni nu devin crestini sunt chiar crestinii. Sau asa-zisii crestini. Ce sa faci... ii avem si pe unii, si pe altii in jurul nostru.
 
Comentariu adaugat de elena velcota in data de 15-10-2008, ora 21:49:39
ancuta draga esti asa de frumoasa la fata ai chip de inger D-l sa te binecuvinteze cu ce stie el ca ai nevoie si asa cum ti-e chipul sa-ti fie si sufletul si eu tot in jud.iasi m-am nascut dar viata m-a aruncat in judetul caras severin mai precis la caransebes
 
Comentariu adaugat de h2o in data de 15-10-2008, ora 22:31:06
multumesc mult :) m-ai surprins intr-un mod placut. nu ma asteptam la asa ceva. ce sa iti spun... daca viata te-a aruncat in caransebes, asta nu inseamna ca esti uitata de lume. Dumnezeu lucreaza in moduri nebanuite. Iti doresc o viata frumoasa in locul in care viata te-a aruncat. nu uita ca niciodata nu poti cadea mai jos de mana lui Dumnezeu. o seara binecuvantata!
 
Comentariu adaugat de drsandazeic@yahoo.com in data de 26-10-2008, ora 05:52:54
RIGHT
 
Comentariu adaugat de amzurodion in data de 24-12-2008, ora 11:23:01
Pana si faptul ca o matza raspunde si intreaba inseamna ca ea cauta
Dea Domnul sa gaseasca
 
Comentariu adaugat de mugurel.florin.patitu in data de 24-12-2008, ora 13:23:23
Pace voua, tuturor, credinciosi si necredinciosi! Nu putem sti "cu adevarat" motivele pentru care o fiinta creata si iubita de Dumnezeu rosteste cuvinte atat de grele la adresa Lui. Biblia dezvaluie numeroase cauze care determina un om sa-L respinga pe Tatal lui. Dar iubirea vesnica este mai puternica si mai presus de gresitii lui Dumnezeu. Draga matza, oricat te-ai stradui de mult, sa stii ca nu poti face atat de mult rau incat Tatal nostru sa nu te mai iubeasca. Tu ai un loc special in inima Domnului si acest loc nu il poate ocupa nimeni. Tu nu stii, dar El te inconjoara cu dragostea Sa si te ocroteste cu bratul Sau, chiar si suflarea din pieptul tau este o dovada a faptului ca ai pret in ochii lui Dumnezeu. Dragostea Sa patrunde chiar si dincolo de darzenia cu care te lupti sa-L negi pe Tatal tau. De un lucru sunt sigur: El va face tot ce Ii sta in putinta sa-L cunosti si sa-L recunosti ca Prieten, Tata si Dumnezeu. Fii fair-play si da o sansa macar si altora sa aiba dreptate. Gandeste-te putin. Daca Dumnezeu chiar exista, daca Biblia chiar este Cuvantul Sau si El chiar te iubeste nespus de mult, nu ti-ar parea rau sa nu ai parte de fericirea care decurge dintr-o relatie sfanta, curata si vesnica cu Domnul?
Dumnezeu este Iubire. Pacea Lui fie cu voi cu toti!